• (0251) 82 34 69
  • info@wckb.nl

WCKB goes non-​profit voor winkels met één filiaal

WCKB goes non-​profit voor winkels met één filiaal

update 30 maart 2022

Voor kleine winkels dé oplossing om altijd open te zijn, ook in het coronatijdperk. Uiteraard is het voor kleine winkels mogelijk om altijd open te zijn wanneer er gekozen wordt om een webwinkel te openen. Maar hoe doe je dat... en die kosten... dat is eenvoudiger en veel goedkoper dan gedacht. Daarnaast is het erg handig om na het coronatijdperk door te gaan met de webwinkel en alle andere gekozen opties om voortaan meerdere mogelijkheden te hebben bij tegenslagen.

U en wij, samen komen we een heel eind
Concreet betekent dat als er een webwinkel gestart wordt dat we dat doen tegen kostprijs, in sommige gevallen zelfs 30% van de kostprijs. Daarnaast zijn er veel opties en gratis onderdelen in dit webwinkelpakket (project webwinkel).
Het webwinkelpakket is een uitgebreid pakket door de vele opties, enkele van de opties zijn dat er naast de digitale winkel ook promotioneel e‑mail product aanbiedingen verstuurd kunnen worden, mogelijkheden om een blog te starten in de webwinkel en antwoorden te geven op vragen van (potentiële) klanten. Dat zijn maar enkele voorbeelden van de mogelijkheden binnen een webwinkel.
Bij het wckb praten wij over projecten, een webwinkel is een project, een kadobonnen lijn is een project enz. Op die manier worden afzonderlijke projecten ook beschreven in offertes waarin dan ook alle opties worden weergegeven.


Uw eigen kadobonnen, kadokaarten of kadokaart-​app of wat te denken van een wekelijkse of maandelijkse folder – met uw speciale producten – die desgewenst verspreid kan worden met bijvoorbeeld een huis-​aan-​huis krant.
Een mini-​magazine waarin u en drie‑, vier- of vijf van uw collega’s in de winkelstraat of winkelcentrum gezamenlijk de inhoud verzorgt (tekst en eventuele foto’s). Deze mini-​magazine kan natuurlijk ook digitaal verspreid worden aan mensen die dat graag willen. Die kunnen via uw webwinkel of uw website de mini-​magazine aanvragen. Wij ontwerpen het mini-​magazine en houden ons aan uw en uw collega’s gevoerde huisstijl en vullen het magazine met de aangeleverde tekst en foto’s. – Uiteraard wordt alles op kwaliteit gecontroleerd alvorens te drukken. –
Er is ook een mogelijkheid om met uw collega’s gezamenlijk een webwinkel (project web-​warenhuis) te starten, bijvoorbeeld onder een aparte naam en logo. Elke winkelier krijgt in zijn eigen huisstijl een afdeling in de website (op die manier wordt uw gezamenlijke project een heus digitaal warenhuis.). De mogelijkheden om samen voor klanten leuke projecten te starten zijn via het web-​warenhuis legio. Het door wckb ontworpen project met als slogan ‘De grootste warenhuis zit bij u om de hoek’© is zo’n voorbeeld, dat project ligt al klaar op de plank om daar een website op te baseren.
Stel u wilt regelmatig uw etalage aanpassen maar dat kost veel tijd en materiaal om de etalage ‘af’ te maken. Wij zijn in staat om u hier in te helpen om bijvoorbeeld een statische etalage te verzorgen (die alleen vanaf de straatkant te zien is dat scheelt ook nog eens veel ruimte in uw winkel). In plaats van een statische etalage kunt u ook voor een dynamische etalage met uw aanbiedingen kiezen met bijvoorbeeld afbeeldingen van producten en aanbiedingsprijzen. Op die manier zijn er nog tal van andere mogelijkheden om uw etalage als een blikvanger neer te zetten in de winkelstraat/​winkelcentrum.

Naast bovenstaande mogelijkheden zijn er tal van andere zaken die we tegen kostprijs aanbieden, te veel om op te noemen, voor een complete lijst of voor specifieke vragen kunt u onderstaand formulier invullen waarna wij u zo snel mogelijk antwoord zullen geven.
Omdat iedere winkelier op zijn eigen wijze zijn winkel uitbaat kunnen wij ook een persoonlijk pakket samenstellen – bestaande uit één of meerdere projecten.

Missie
De missie van WCKB is om winkeliers niet alleen te voorzien van de beste technologie voor bijvoorbeeld een succesvolle kadokaart, ‑app en ‑programma, maar ook om marketing- oplossingen in o.a. ‑programma’s te ontwikkelen voor bijvoorbeeld instore communicatie-​materiaal en ‑design. Met ons team een klankbord zijn voor winkeliers wanneer het gaat om onder andere het ontwikkelen van promotiemateriaal, huisstijlen en/​of projectbegeleiding.

Speerpunten
Digitale – en papieren communicatie;
Eigen ontwerpers, ict en drukwerkinkopers;
Digitaal;
Websites (ook implementaties);
Apps;
Projecties;
Presentaties;
Toolkits;
Designs voor web, print, druk, projecties en belettering op etalages en (vracht)auto’s;
Banners – Jaarverslagen – Brochures – Catalogi – Huisstijl ontwikkelen – Geldswaardig drukwerk/Certificaten/Diploma’s – Food- en non-​food verpakkingen;
Automatisering: gepersonaliseerde brieven, advertenties en gepersonaliseerde incentives voor print.